Szukaj

piątek: 14:00 – 22:00
sobota: 14:00 – 22:00

Klub nieczynny w dniach:

Wakacje już za nami. Podczas sierpniowych spotkań w filii w Stolcu zajmowaliśmy się przeróżnymi aktywnościami.

Zorganizowaliśmy „Piknik pod baldachimem”. Każdy uczestnik przyniósł duży kawałek materiału, prześcieradło lub koc, z którego zmontowaliśmy baldachim. Pośród powiewających namiotów mieliśmy również kawiarenkę. Podczas zabawy delektowaliśmy się tortem ze świeżymi owocami. Na warsztatach plastycznych było bardzo kolorowo. Powstały połyskujące, fruwające motyle oraz nietoperze. Na kolejnym spotkaniu tworzyliśmy kartki z sercami 3D. Powstały również poruszające się robaczki origami. Z kolorowych kartek oraz kleju zrobiliśmy pistolety na gumki. Najbardziej pracochłonne okazało się wykonanie kolejnej wersji gry „Kółko i krzyżyk”. Tym razem każde dziecko tworzyło swoją wersję gry. Podstawką były plastry drewna, a pionkami pomalowane kamyki. Może to być fajny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego.

Oczywiście każdy tydzień kończyliśmy wycieczką. Tradycyjnie już odwiedziliśmy pas graniczny, lecz w zupełnie innym miejscu. Była to długa wyprawa rowerami odcinkiem rezerwatu Świdwie, następnie lasem aż za Dobieszczyn. Tam w przepięknych okolicznościach przyrody spędziliśmy czas na zabawach. Kończącą nasze wakacyjne „Spotkania z Przyrodą” wycieczką był wyjazd w głąb lasu. Tam na ogromnej piaszczystej górze … tylko my wiemy, co się działo 🙂

Zapraszamy za rok !

Dziękujemy wszystkim, dzięki którym mogliśmy urozmaicić nasze wakacje – Panu Robertowi, Pani Kasi, Panu Rysiowi 🙂

Autor: Luiza Supernak

Klub nieczynny w dniach:

Aktualności ze Stolca

Gracie w szachy ?

My w filii w Stolcu właśnie zaczynamy swoją przygodę z szachami. Nie bez powodu są one nazywane „królewską grą”. Głównym powodem, dla którego warto grać

Barriers – premiera w Stolcu

W ramach polsko – niemieckiego projektu „Barriers” Teatr Zaytun przedstawił performance pod tym samym tytułem. Premiera odbyła się 24 września w Schloss Broellin. Następnego dnia

Sprzątanie w Stolcu

W ostatnią sobotę włączyliśmy się, jak co roku, do 29 Akcji Sprzątanie świata – Polska. Oficjalnym hasłem tegorocznej edycji „Wszystkie śmieci są nasze !” organizatorzy

Podsumowanie wakacji w Stolcu

Już wrzesień, więc przyszedł czas podsumowań… wakacyjnych oczywiście 🙂 Były relacje z warsztatów cyrkowo – teatralnych, sportowych, animacyjnych, perkusyjnych, z Fabryką Inspiracji, relacje z wyjazdów