Szukaj

piątek: 14:00 – 22:00
sobota: 14:00 – 22:00

Klub nieczynny w dniach:

Wakacje już za nami. Podczas sierpniowych spotkań w filii w Stolcu zajmowaliśmy się przeróżnymi aktywnościami.

Zorganizowaliśmy „Piknik pod baldachimem”. Każdy uczestnik przyniósł duży kawałek materiału, prześcieradło lub koc, z którego zmontowaliśmy baldachim. Pośród powiewających namiotów mieliśmy również kawiarenkę. Podczas zabawy delektowaliśmy się tortem ze świeżymi owocami. Na warsztatach plastycznych było bardzo kolorowo. Powstały połyskujące, fruwające motyle oraz nietoperze. Na kolejnym spotkaniu tworzyliśmy kartki z sercami 3D. Powstały również poruszające się robaczki origami. Z kolorowych kartek oraz kleju zrobiliśmy pistolety na gumki. Najbardziej pracochłonne okazało się wykonanie kolejnej wersji gry „Kółko i krzyżyk”. Tym razem każde dziecko tworzyło swoją wersję gry. Podstawką były plastry drewna, a pionkami pomalowane kamyki. Może to być fajny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego.

Oczywiście każdy tydzień kończyliśmy wycieczką. Tradycyjnie już odwiedziliśmy pas graniczny, lecz w zupełnie innym miejscu. Była to długa wyprawa rowerami odcinkiem rezerwatu Świdwie, następnie lasem aż za Dobieszczyn. Tam w przepięknych okolicznościach przyrody spędziliśmy czas na zabawach. Kończącą nasze wakacyjne „Spotkania z Przyrodą” wycieczką był wyjazd w głąb lasu. Tam na ogromnej piaszczystej górze … tylko my wiemy, co się działo 🙂

Zapraszamy za rok !

Dziękujemy wszystkim, dzięki którym mogliśmy urozmaicić nasze wakacje – Panu Robertowi, Pani Kasi, Panu Rysiowi 🙂

Autor: Luiza Supernak

Klub nieczynny w dniach:

Aktualności ze Stolca

Grzybobranie w Stolcu

Dnia 17 października filia GCKiB w Stolcu wspólnie z Leśnictwem Poddymin zorganizowała dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych mieszkańców Stolca wspólne „Grzybobranie”. Grzyby zbieraliśmy w lesie

Warsztaty kulinarne – CHLEB WIELOZIARNISTY

W filii Gminnego Centrum Kultury i Bibliotek w miejscowości Stolec w każdy piątek organizujemy warsztaty kulinarne. Biorą w nich udział dzieci, młodzież oraz dorośli. Pieczemy

logo gckib

Leśny biwak – jak go przygotować przy najmniejszej ingerencji w ekosystem.

Podczas wakacji filia GCKiB w Stolcu zorganizowała dla młodzieży szkolenie przedstawiające podstawy bushcraftu, czyli biwakowania. Obiecaliśmy Wam trochę więcej informacji. Warsztat przeprowadził Pan Ryszard Czeraszkiewicz.

Oczko wodne w Stolcu

Woda odgrywa szczególną rolę w każdym krajobrazie. Budowa niewielkiego oczka wodnego ozdabia go w niezwykły sposób. Nadaje osobliwego uroku, daje poczucie chłodu w upalny dzień,