Szukaj

piątek: 14:00 – 22:00
sobota: 14:00 – 22:00

Klub nieczynny w dniach:

Wakacje już za nami. Podczas sierpniowych spotkań w filii w Stolcu zajmowaliśmy się przeróżnymi aktywnościami.

Zorganizowaliśmy „Piknik pod baldachimem”. Każdy uczestnik przyniósł duży kawałek materiału, prześcieradło lub koc, z którego zmontowaliśmy baldachim. Pośród powiewających namiotów mieliśmy również kawiarenkę. Podczas zabawy delektowaliśmy się tortem ze świeżymi owocami. Na warsztatach plastycznych było bardzo kolorowo. Powstały połyskujące, fruwające motyle oraz nietoperze. Na kolejnym spotkaniu tworzyliśmy kartki z sercami 3D. Powstały również poruszające się robaczki origami. Z kolorowych kartek oraz kleju zrobiliśmy pistolety na gumki. Najbardziej pracochłonne okazało się wykonanie kolejnej wersji gry „Kółko i krzyżyk”. Tym razem każde dziecko tworzyło swoją wersję gry. Podstawką były plastry drewna, a pionkami pomalowane kamyki. Może to być fajny pomysł na prezent dla kogoś bliskiego.

Oczywiście każdy tydzień kończyliśmy wycieczką. Tradycyjnie już odwiedziliśmy pas graniczny, lecz w zupełnie innym miejscu. Była to długa wyprawa rowerami odcinkiem rezerwatu Świdwie, następnie lasem aż za Dobieszczyn. Tam w przepięknych okolicznościach przyrody spędziliśmy czas na zabawach. Kończącą nasze wakacyjne „Spotkania z Przyrodą” wycieczką był wyjazd w głąb lasu. Tam na ogromnej piaszczystej górze … tylko my wiemy, co się działo 🙂

Zapraszamy za rok !

Dziękujemy wszystkim, dzięki którym mogliśmy urozmaicić nasze wakacje – Panu Robertowi, Pani Kasi, Panu Rysiowi 🙂

Autor: Luiza Supernak

sobota: 14:00 – 22:00

Klub nieczynny w dniach:

Aktualności ze Stolca

Bezrzecze, Biblioteka Dobra, Biblioteka Dołuje, Biblioteka Mierzyn, Biblioteka Wołczkowo, Dobra, Dołuje, Rzędziny, Skarbimierzyce, Stolec, Wąwelnica, Wołczkowo

Plakat na Dzień Dziecka

Dzień Dziecka w Dobrej

Gminne Centrum Kultury i Bibliotek w Dobrej zaprasza wszystkie dzieci na Dzień Dziecka w dniu 1 czerwca o  godz. 12.00 na terenie rekreacyjno- sportowym w

Stolec

Zdjęcie przedstawia kosz z gałązek brzozowych z żywymi kwiatami oraz mchem.

Kosze pełne kwiatów w filii w Stolcu

Kolorowo zrobiło się w naszej filii przy okazji warsztatów florystycznych. A te kolorowe to bratki, szafirki, stokrotki afrykańskie, floksy, narcyzy i prymulki 😊  Jako oprawę

Stolec

Dzień Leśnika – odsłona druga

Filie w Stolcu oraz w Rzędzinach świętowały już ten dzień rodzinnie sadząc las wspólnie z Leśnictwem Poddymin 😊                                                                                                                                 Tym razem świętowali tylko dorośli. Przygotowana była

Zdjęcie przedstawia małą sadzonkę sosny.

Odnowienie lasu z okazji Dnia Leśnika

Dzień Leśnika oraz Święto Wiosny, bardzo ważne dla natury święta. W filiach GCKiB w Stolcu i Rzędzinach połączyliśmy te wydarzenia i dzięki pomocy leśniczego, Pana